onsdag 5. desember 2012

er syk!

hei sorry for lite blogging blogger en gang i uka og det vet dere men like vel! Jeg har feber og er veldig forskjølet! Vel kusina mi er hjemme med meg og vi sitter og ser på lord of the rings<3 kjempe gøy! I kveld kommer jeg til å få noen nye klær kan ta å legge det ut i kveld da......


                                                                Mandagen
Jeg og alle jentene på 7.trinn tok sprøyte på Mandag og jeg ble dårlig etterpå svimel og kvalm så jeg ble i 2 timer hos helsesøster! så var nesten halve dagen over og jeg var ikke frisk! Jeg var på ridningen og det gikk ganske bra men hadde vondt i armen jeg og Embla re og bestevennina mi dro hjem fordi hun ble dårlig men jeg ville ri så jeg bet tenna sammen og re det var deilig å sitte på hesteryggen igjen! har savnet det jeg re Miriam igjen<3 Elsker henne hun er helt nydelig og  helt himelsk! Så det gikk faktisk sykt bra for meg! Men hadde veldig vondt i armen! jeg er forsatt litt øm jeg vet ikke hvorfor men det er 4.månder til neste dose! ja ja det er ikke så ille!



Skal prøve å blogge mere, men jeg må leve livet mitt også!! vel jeg legger mere ut i kveld da :)


jeg er syk!!!!!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar